מוגבלים באשראי? הפתרון היעיל עבורכם

קרדיט תמונה: freepik

 

בישראל יש מאות אלפים של אנשים שאינם מנהלים חשבון בנק מבחירה. עוד מאות אלפים אחרים, אינם יכולים לנהל חשבון בנק או שחשבון הבנק שלהם מוגבל. אנשים אלו, שחשבונם הוגבל אינם יכולים לבצע שום פעולה פיננסית שאינה תלויה בתשלום מזומן. הם אינם יכולים לשלם בכרטיס אשראי, לשלם מרחוק, באינטרנט או בטלפון חשבונות (למשל חשבון חשמל), הם אינם יכולים לחסוך או לבצע העברות ועוד. לרוב, גם המשכורת שלהם לא תוכל להיכנס לחשבון הבנק ובאופן כללי הבנקים רואים במוגבלים באשראי,  סרח עודף ומקשים עליהם את החיים. גם אתם מוגבלים באשראי? הפתרון היעיל עבורכם הוא כרטיס נטען.

 

כיצד נוצר חשבון מוגבל?

האמת היא שהסיבות להגבלת החשבון או הגבלת אשראי הן רבות וניתן להגיע אליהן בקלות. זו גם הסיבה שמדובר במספר עצום של מעל 200 אלף איש שחשבונם מוגבל ועל כך יש להוסיף עוד כ-200 אלף נוספים שמסיבות מגוונות אחרות, אינם מנהלים חשבון בנק כלל. הסיבות העיקריות להגבלת החשבון הן לרוב, אי עמידה בתשלומים, פשיטות רגל, צ'קים שחזרו, קנסות ועיקולים ומקרים נוספים בהם ידו של הבנק קלה על ההדק ההגבלה. ברבים מן המקרים, האשמה כלל אינה תלויה בבעל החשבון ויחד עם זאת, הבנקים אינם נותנים לו פתחון פה.

כאשר לא ניתן לפתוח חשבון בנק, גם לא ניתן להוציא מהבנק כרטיס אשראי או שבמידה וכבר היה כזה, גם הוא הופך למוגבל. גם נמנע מאנשים להשתמש בו, לשלם באמצעותו, פיזית בחנויות וגם בתשלום מרחוק. גם אתם מוגבלים באשראי? הפתרון היעיל עבורכם יהיה אם כן להנפיק כרטיס שיהפוך את הבעיה ללא רלוונטית.

 

כרטיס נטען שהוא כמו כרטיס אשראי

קרדיט תמונה: freepik

האמת, שהבעיה הזו מוכרת גם בעולם הגדול. גם הפתרון שלה. הערכה היא שבארה"ב לבדה, כ-10% מנתח השוק של הכרטיסים, הם היום כרטיסים נטענים. למעשה, כרטיס נטען הוא כרטיס פיזי, בדומה לכרטיס האשראי המוכר, אלא שהוא אינו מחובר בשום דרך לחשבון הבנק שלכם. הכסף המשויך אליו, נטען על ידכם, בכל סכום שתרצו. למעשה, אתם יוצרים באמצעותו 'ארנק דיגיטלי', שהוא בשליטתכם הבלעדית ואינו נתון לחסדי הבנק ומנותק ממנו.

כמות הכסף שתטעינו בכרטיס, היא בדיוק כמות הכסף שישמש עבורכם למטרות השונות, בניתוק מוחלט ממסגרת האשראי שלכם. תוכלו כמובן להטעין אותו שוב ושבו בסכומי כסף נוספים. תוכלו להעביר את המשכורת לכם, שתופקד בו וכד'. מן הצד השני הוא יאפשר לכם לבצע את כל הפעולות שהיתם יכולים לבצע עם כרטיס אשראי בנקאי. תוכלו לקנות באשראי, תוכלו למשוך אתו כסף, תוכלו לבצע אתו חיוב טלפוני ותוכלו להשתמש בו בכל מקום על פני הגלובוס בטיולים ובמסעות שלכם.

 

שליטה מיטבית

מוגבלים באשראי? הפתרון היעיל עבורכם הוא כרטיס שכזה. אם ההגבלה נוצרה בגלל קושי רגעי שלכם והבנק לא נותן לכם צ'אנס לחזור לדרך המלך, כרטיס נטען יכול להיות פתרון מושלם, שכן הוא מאפשר לכם לשלוט בהוצאות ולתכנן אותם כיאות. לא תוכלו להוציא יותר כסף ממה שהטענתם אותו ולכן השימוש בו יהיה חייב להיות יותר מושכל ואחראי, בדרך לשיקום וליציאה שלכם מהמשבר.

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים

עוד כתבות בנושא:

ביטוח דירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לרכישת ביטוח דירה באינטרנט

רכישת ביטוח דירה באינטרנט מציעה נוחות וגמישות. אתה יכול להשוות הצעות מחיר מספקים מרובים, אפשרויות כיסוי מחקר ולקבל החלטות מושכלות הכל מהנוחות של הבית שלך. פלטפורמות מקוונות גם מספקות לעתים קרובות הנחות ומבצעים מיוחדים שאולי לא יהיו זמינים בערוצים המסורתיים.

תחווה יוקרה ושלווה בבתי מלון בקוסמוי תאילנד

מלונות בקוסמוי, תאילנד מציעים מגוון רחב של מקומות לינה יוקרתיים כדי לספק את צרכיו של כל מטייל. מסוויטות אלגנטיות עם נוף מדהים לאוקיינוס ועד וילות פרטיות עם בריכות אינסוף, תוכלו למצוא את המקום המושלם להירגע ולהירגע. מלונות רבים מספקים גם שירותים מהשורה הראשונה כגון שירותי ספא, מסעדות גורמה ושירותי קונסיירז' מותאמים אישית.

גלה את האמת: בחינת העליונות של מנשאי אופניים מתקפלים על פני מנשאים רגילים

מנשאי אופניים מתקפלים זוכים בשנים האחרונות לפופולריות עצומה בקרב חובבי הרכיבה בישראל. מנשאים חדשניים אלו מציעים מגוון יתרונות על פני מנשאים מסורתיים, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת על רבים. בואו להעמיק בעולם של מנשאי אופניים מתקפלים ולגלות מדוע הם עולים על מקביליהם הרגילים.

ספה שנפתחת למיטה לחיסכון במקום ואפשרות לאירוח

בעולם המהיר של היום, מיצוי המרחב והפונקציונליות הוא חיוני. בין אם אתם גרים בדירה קטנה או פשוט רוצים להפיק את המרב מהסלון שלכם, ספה שנפתחת למיטה היא פריט הרהיטים הרב-תכליתי האולטימטיבי. בעזרת כמה צעדים פשוטים, העיצוב החדשני הזה מאפשר לך לעבור בצורה חלקה בין ספה נוחה למיטה נעימה, ומספק נוחות ורב-גוניות הכל באחד.

שעוות קוקוס לנרות בכלים

דמיינו זוהר חם ומזמין, המציע אווירה שלווה, מבושם בעדינות כדי להרגיע את החושים שלכם. עכשיו, דמיינו שחוויה שמימית זו מסופקת על ידי חלופה בת קיימא

מדריך שלב אחר שלב לקביעת תור בסניף דואר ישראל עכו

מחפשים לקבוע תור בסניף דואר ישראל עכו? מדריך שלב אחר שלב זה ילווה אותך בתהליך, ויבטיח חוויה חלקה ונטולת טרחה. בין אם אתה צריך לשלוח חבילה, לברר לגבי שירותי דואר או לטפל בכל נושא אחר בדואר, קביעת פגישה היא הדרך הטובה ביותר לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים. בצע את השלבים הפשוטים הבאים כדי לקבוע פגישה ולהפיק את המרב מביקורך בסניף דואר ישראל עכו.