אטרקציות ביולי אוגוסט

 

החופש הגדול שמתחיל בחודש יולי מגיע ועימו מתחילות ההתלבטויות של הורים לגבי מה לעשות עם הילדים. לא מעט הורים מעוניינים להעביר את החופש הגדול בצורה המהנה ביותר עבור הילדים שלהם. אם אתם מחפשים אטרקציות ביולי אוגוסט שיסבו לילדים שלכם את ההנאה המקסימלית, כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

 

אטרקציות שכדאי לבקר בהן ביולי אוגוסט

אז מהן אטרקציות ביולי אוגוסט הטובות ביותר עבור חודשי החופש עם הילדים? הנה כמה מהן:

  1. עיר הגמדים של ישראל- עיר הגמדים היא עיר לכל דבר, רק בממדים ממש קטנים שמתאימים לילדים. בתוך העיר זאת יש מפעל ייצור של ממתקים, בית ספר לגינון, רחוב משחקים, דגל, הווי, תרבות ייחודית של חיי קהילה ואפילו ראש עיר. העיר מצויה בקניון עיר הימים בנתניה והיא ללא ספק יכולה להסב לכל ילד לא מעט הנאה. הכניסה חינם.
  2. פסטיבל לגו- אם הילדים שלכם חובבי לגו, אין כמו פסטיבל לגו עבורם. מתחמי יצירה ענקיים ואינטראקטיביים, פסלי לגו ענקיים, מתחם אקס פוקס, מעל 1000 מייצגי לגו ואטרקציות מפתיעות נוספות. מדובר על פסטיבל שיש אותו בזמנים קבועים ביולי או אוגוסט וחשוב לעקוב מתי נערך הפסטיגל. לרוב הפסטיגל יערך בנמל תל אביב.
  3. אם בא לכם לבצור, יקב פתחאל באלון הגליל מארח כמעט בכל שנה את פסטיבל היין והבציר אשר מותאם לכל המשפחה ולכל הגילאים. במסגרת הפסטיבל המדובר הילדים יוכלו לקחת חלק בפעולת הבציר, בקבוצות קטנות ותחת הדרכת בעלי היקב.
  4. אם תקופת התנ"ך מעניינת אתכם, על שטח של 4400 מ"ר ממוקמת עיר התנך בסינמה סיטי בירושלים. מוצגים שם למעלה מ62 מיצגי ענק גדולים ומרהיבים ממגוון סיפורי תנך מוכרים, כאשר הבולט שבהם הוא תיבת נוח הגדולה בעולם שמוצגת במקום.
  5. מרכז מבקרים דבורת התבור בשדמות תבורה מקיים לרוב בקיץ פעילות מהנה למשפחות שבמהלכה ניתן לבקר במכון רדיית הדבש, לצפות בייצור דבר במצפה דבורים ייחודי, ביקור באולם גידול המשי היחיד בישראל שבו יש אלפי פקעות.
  6. מרכז המבקרים של תנובה ברחובות פותח את שעריו בחופש הגדול לקבוצות, משפחות ועוד. הביקור כולל צפייה בסרט תלת ממד הנוגע לתהליך ייצור החלב, השתתפות בחידון, ביקור באתרים שונים במקום ועוד. אין ספק כי מדובר על אטרקציה רצינית שכדאי מאוד לבחור בה עבור בילוי משפחתי מהנה מאוד.
  7. לקראת הקיץ מתחדש מרכז המבקרים של קבוצת נייר חדרה. הוא מוסיף משחק אינטראקטיבי בו המבקרים מתחרים וממיינים פסולת בתהליך מיון פסולת למכלי המחזור השונים. בנוסף המבקרים במרכז יוכלו להנות גם מסיור וירטואלי חדשני שעוקב אחרי הנייר בזמן תהליך הייצור במכונה בטכנולוגיית תלת ממד. המרכז פתוח למשפחות וילדים בגילאי 6 ומעלה והוא מלמד בצורה חווייתית ונעימה אודות חשיבות המחזור.

חשוב מאוד לחפש בכל שנה את האטרקציות הטובות ביותר ליולי אוגוסט ולהנות יחד עם הילדים מחוויות מדהימות ואיכותיות.

 

 

 

 

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים

עוד כתבות בנושא:

ביטוח דירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לרכישת ביטוח דירה באינטרנט

רכישת ביטוח דירה באינטרנט מציעה נוחות וגמישות. אתה יכול להשוות הצעות מחיר מספקים מרובים, אפשרויות כיסוי מחקר ולקבל החלטות מושכלות הכל מהנוחות של הבית שלך. פלטפורמות מקוונות גם מספקות לעתים קרובות הנחות ומבצעים מיוחדים שאולי לא יהיו זמינים בערוצים המסורתיים.

תחווה יוקרה ושלווה בבתי מלון בקוסמוי תאילנד

מלונות בקוסמוי, תאילנד מציעים מגוון רחב של מקומות לינה יוקרתיים כדי לספק את צרכיו של כל מטייל. מסוויטות אלגנטיות עם נוף מדהים לאוקיינוס ועד וילות פרטיות עם בריכות אינסוף, תוכלו למצוא את המקום המושלם להירגע ולהירגע. מלונות רבים מספקים גם שירותים מהשורה הראשונה כגון שירותי ספא, מסעדות גורמה ושירותי קונסיירז' מותאמים אישית.

גלה את האמת: בחינת העליונות של מנשאי אופניים מתקפלים על פני מנשאים רגילים

מנשאי אופניים מתקפלים זוכים בשנים האחרונות לפופולריות עצומה בקרב חובבי הרכיבה בישראל. מנשאים חדשניים אלו מציעים מגוון יתרונות על פני מנשאים מסורתיים, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת על רבים. בואו להעמיק בעולם של מנשאי אופניים מתקפלים ולגלות מדוע הם עולים על מקביליהם הרגילים.

ספה שנפתחת למיטה לחיסכון במקום ואפשרות לאירוח

בעולם המהיר של היום, מיצוי המרחב והפונקציונליות הוא חיוני. בין אם אתם גרים בדירה קטנה או פשוט רוצים להפיק את המרב מהסלון שלכם, ספה שנפתחת למיטה היא פריט הרהיטים הרב-תכליתי האולטימטיבי. בעזרת כמה צעדים פשוטים, העיצוב החדשני הזה מאפשר לך לעבור בצורה חלקה בין ספה נוחה למיטה נעימה, ומספק נוחות ורב-גוניות הכל באחד.

שעוות קוקוס לנרות בכלים

דמיינו זוהר חם ומזמין, המציע אווירה שלווה, מבושם בעדינות כדי להרגיע את החושים שלכם. עכשיו, דמיינו שחוויה שמימית זו מסופקת על ידי חלופה בת קיימא

מדריך שלב אחר שלב לקביעת תור בסניף דואר ישראל עכו

מחפשים לקבוע תור בסניף דואר ישראל עכו? מדריך שלב אחר שלב זה ילווה אותך בתהליך, ויבטיח חוויה חלקה ונטולת טרחה. בין אם אתה צריך לשלוח חבילה, לברר לגבי שירותי דואר או לטפל בכל נושא אחר בדואר, קביעת פגישה היא הדרך הטובה ביותר לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים. בצע את השלבים הפשוטים הבאים כדי לקבוע פגישה ולהפיק את המרב מביקורך בסניף דואר ישראל עכו.