פגשתם פתאום נחש? האם מבצעים הדברה?

המהלך הפתאומי הופעל בעקבות גילוי של נחש חולדה בבית. אנשים, במיוחד באזורים כפריים, נוטים לפחד הרבה יותר מנחשים מאשר מחולדות. מראה אחד מספיק כדי לגרום להם לעזוב את המקום באימה. פעם הייתה לי הבעיה הזאת של פחד מכדי להיכנס לחצר האחורית כי פחדתי ממה שיקרה אם אראה נחש. לא היה לי מושג איך להיפטר מאחד אז תמיד רצתי בחזרה פנימה. הדרך היחידה שיכולתי לגלות מה קורה בחוץ הייתה באמצעות סרטונים בטלפון שלי או דרך שכנים. ישנן דרכים רבות ושונות שבהן תוכל להסיר נחש מהרכוש שלך. הכל תלוי בסוג הנחש, היכן הוא חי ובהעדפותיך האישיות. עם זאת, ישנן ארבע דרכים עיקריות שתוכל לעשות זאת: לכידה, הרג, הסרת כיסוי או הפרעה של בתי גידול, או הסרת מקורות מזון. הרחקת נחשים אינה קלה כמו שזה נשמע, במיוחד אם הנחש מתחבא. חלק זה יספק טיפים כיצד לזהות ולהסיר נחשים.

כיצד לזהות נחש:

  • אם אתה רואה נחש מפותל עם ראש מורם, סביר להניח שזה נחש לא ארסי.
  • נחשי רעשן מסוגלים לקשקש את זנבם כנגד עלים יבשים או לאורך הקרקע על מנת ליצור קולות אזהרה. הם נמצאים בדרך כלל ליד סלעים, בולי עץ, ערימות מברשות או כיסוי אחר שבו הם יכולים להסתתר במהלך היום. הם לא ארסיים, אבל יגנו על עצמם אם יפגעו על ידי רטט זנבותיהם כנגד עלים או ענפים שהם מנערים קדימה ואחורה במהירות.

נחשים הם בין החיות השנואות ביותר על פני כדור הארץ. הם יכולים לחנוק את הקורבנות שלהם והם לא משחקים הוגן כשזה מגיע למשחק המחבואים. יש פתגם שאומר: "אם אתה רואה נחש, הרוג אותו". נחשים נתפסים לעתים קרובות כמפחידים, אך הם גם יכולים להיות מסוכנים. הם יכולים להרוג אותך עם הארס שלהם. לכן אנשים רוצים לעתים קרובות להסיר נחשים מהבתים או הכפרים שלהם. רוב הזמן, כשאנשים מסירים נחשים, הם משתמשים בשואב אבק. שואב האבק שואב את הנחש ואז פולט אותו החוצה כאילו הוא מכת אוויר דרך קשית. אבל לא כל סוגי הנחשים מתאימים לשיטת הלכידה הזו מכיוון שיש כאלה שלא ניתן לשאוב אותם בשואב האבק. אז בעת הרחקת נחשים, וודא שאתה יודע עם איזה סוג של נחש אתה מתמודד לפני השימוש בשיטה זו להרחקתם!

הדברת נחשים

נחשים הם בדרך כלל יצורים בזים. הם לא רק מפחידים אלא גם מסוכנים. אז, באופן טבעי, אנשים רוצים להרוג אותם כל הזמן. עם זאת, לא תמיד קל למצוא אותם והם גם מוגנים בחוק במקומות רבים. אבל מה אם הייתה דרך להיפטר מנחשים מבלי למצוא אותם?

היו מחקרים שונים שמצאו כי נחשים נוטים להימנע מאזורים מחושמלים. שדות חשמליים יכולים לעזור לשלוט באוכלוסייתם. ההשמדה יכולה להתבצע במספר דרכים. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות שימוש בפיתיון רעל, שבדרך כלל משאירים אותו בדלי אליו זוחל הנחש לאכול. במקרים מסוימים, זה עשוי לשמש בצורת ג'ל. יש לבדוק כל יום פיתיון רעל ולהחליף אותו במידת הצורך. אז איך לבצע לכידת נחשים במנגנונים כמו מלכודות או מלכודות בורות. מלכודת מהמורות פועלת בכך שהיא מושכת את הנחש לתוך חור עם פיתיון ולאחר מכן מכסה את החור במיכל שנחתך בצד אחד כדי לחשוף נתיב מילוט לנחש, ובו בזמן מקשה על הנחש טפס החוצה. שיטה זו לא תמיד יעילה מכיוון שהיא מסתמכת על נחשים שהם סקרנים מספיק טבעיים להיכנס למלכודות הללו ואינה מצליחה

נחשים הם אחת החיות המסוכנות ביותר שיש. בדרך כלל חוששים מהם מכיוון שהם יכולים להיות רעילים מאוד ויכולים להרוג חיה או אדם תוך דקות ספורות. למרבה הצער, בני אדם מתמודדים לעתים קרובות עם השמדת נחשים. הסיבה לכך היא שלעתים קרובות הם באים איתם במגע כשהם מחליטים לחקור אזורים צפופים בצמחים וצמחייה, שם חיים בדרך כלל נחשים.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים

עוד כתבות בנושא:

ביטוח דירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לרכישת ביטוח דירה באינטרנט

רכישת ביטוח דירה באינטרנט מציעה נוחות וגמישות. אתה יכול להשוות הצעות מחיר מספקים מרובים, אפשרויות כיסוי מחקר ולקבל החלטות מושכלות הכל מהנוחות של הבית שלך. פלטפורמות מקוונות גם מספקות לעתים קרובות הנחות ומבצעים מיוחדים שאולי לא יהיו זמינים בערוצים המסורתיים.

תחווה יוקרה ושלווה בבתי מלון בקוסמוי תאילנד

מלונות בקוסמוי, תאילנד מציעים מגוון רחב של מקומות לינה יוקרתיים כדי לספק את צרכיו של כל מטייל. מסוויטות אלגנטיות עם נוף מדהים לאוקיינוס ועד וילות פרטיות עם בריכות אינסוף, תוכלו למצוא את המקום המושלם להירגע ולהירגע. מלונות רבים מספקים גם שירותים מהשורה הראשונה כגון שירותי ספא, מסעדות גורמה ושירותי קונסיירז' מותאמים אישית.

גלה את האמת: בחינת העליונות של מנשאי אופניים מתקפלים על פני מנשאים רגילים

מנשאי אופניים מתקפלים זוכים בשנים האחרונות לפופולריות עצומה בקרב חובבי הרכיבה בישראל. מנשאים חדשניים אלו מציעים מגוון יתרונות על פני מנשאים מסורתיים, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת על רבים. בואו להעמיק בעולם של מנשאי אופניים מתקפלים ולגלות מדוע הם עולים על מקביליהם הרגילים.

ספה שנפתחת למיטה לחיסכון במקום ואפשרות לאירוח

בעולם המהיר של היום, מיצוי המרחב והפונקציונליות הוא חיוני. בין אם אתם גרים בדירה קטנה או פשוט רוצים להפיק את המרב מהסלון שלכם, ספה שנפתחת למיטה היא פריט הרהיטים הרב-תכליתי האולטימטיבי. בעזרת כמה צעדים פשוטים, העיצוב החדשני הזה מאפשר לך לעבור בצורה חלקה בין ספה נוחה למיטה נעימה, ומספק נוחות ורב-גוניות הכל באחד.

שעוות קוקוס לנרות בכלים

דמיינו זוהר חם ומזמין, המציע אווירה שלווה, מבושם בעדינות כדי להרגיע את החושים שלכם. עכשיו, דמיינו שחוויה שמימית זו מסופקת על ידי חלופה בת קיימא

מדריך שלב אחר שלב לקביעת תור בסניף דואר ישראל עכו

מחפשים לקבוע תור בסניף דואר ישראל עכו? מדריך שלב אחר שלב זה ילווה אותך בתהליך, ויבטיח חוויה חלקה ונטולת טרחה. בין אם אתה צריך לשלוח חבילה, לברר לגבי שירותי דואר או לטפל בכל נושא אחר בדואר, קביעת פגישה היא הדרך הטובה ביותר לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים. בצע את השלבים הפשוטים הבאים כדי לקבוע פגישה ולהפיק את המרב מביקורך בסניף דואר ישראל עכו.