סוגים שונים של התאמות מס

אם אתה שוקל לבצע תיאום מס, או שכבר עשית זאת ותוהה כיצד לדווח על ההתאמה, חלק זה יספק כמה עצות מועילות.

הצעד הראשון הוא לזהות את גובה המס שאתה חייב. אם אתה חייב סכום כסף מהמעסיק שלך, זה צריך להיות רשום בטופס W-2 שלך. אתה יכול גם להשתמש במחשבון מקוון בחינם כמו Turbo Tax או H&R Block כדי להבין את ההכנסה הגולמית המתואמת שלך. אם ביצעת הוצאה לא מתוכננת כגון חשבונות רפואיים או עלויות שכר לימוד שלא נכללו במיסים שלך בשנה שעברה, יש לכלול הוצאות אלו גם בתשואה השנה. חשוב לציין שאם הוצאות אלו שולמו עם כספים ללא מס, יהיה צורך להוסיף אותן בחזרה למסי ההכנסה הפדרליים שלך כעת. סעיף זה מספק לך סקירה של אופן ביצוע תיאום מס, כולל הסוגים השונים של התאמות מס ולמה לצפות.

סוגים שונים של התאמות מס

התאמת מס- אם חברה עושה שגיאה בעת הגשת המסים שלה, היא יכולה להגיש תיאום באמצעות טופס שנקרא AMS-1. מס הכנסה אחראי לקבל את הבקשה אך לרוב קל לעקוב אחר ההנחיות שלהם ולעבד את התיקון ללא אישורם.  אם ההוצאות שלך גבוהות מההכנסה שלך, ייתכן שיהיה לך הון עצמי שלילי או שתצטרך למכור נכס כלשהו כדי לשלם את המסים שלך. אתה יכול להשתמש בקו 12 כמחזיק מקום להוצאות אחרות כגון תיקוני בית או תשלומי חובות. רק תוודא שאתה כותב הכל בפירוט כך

עם חוק המס החדש, יש צורך לבצע כמה התאמות. הדרך הטובה ביותר להתאים מסים היא באמצעות תהליך הגשת המיסים שלך. הגשות מס נחוצות על מנת שלאנשים תהיה גישה להחזר המס ולזיכויי המס שלהם. עם זאת, זה יכול להיות תהליך מתסכל וגוזל זמן אם אינך יודע כיצד להגיש במדויק את המסים שלך. עם המדריך הזה, נסקור כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים במהלך תהליך זה כדי שתוכל להימנע מהן בעתיד.

מערכת המס בארה"ב לא תמיד פשוטה ולעתים קרובות יכולה להיות מבלבלת בכל הנוגע למיסים. על מנת לבצע תיאום מס תזדקק למידע על היכן אתה נמצא, מה ההכנסה שלך, כמה מס אתה חייב, כמה הכנסה נמשכה מהמשכורת שלך ועוד. אם אתה מחפש מידע על מערכת המס באופן כללי, ישנם משאבים רבים באינטרנט. חלק מהפופולריים ביותר כוללים: אתר מס הכנסה אם יש לך שאלות כלשהן לגבי התאמות של המסים שלך או אם אתה צריך עזרה בהגשתם, בקר במשרד H&R Block מקומי או בדוק באתר האינטרנט שלהם לקבלת רשימה של מיקומים

חוקי המס משתנים לעתים תכופות, אז ודאו שלפני סוף השנה תחזרו על הרישומים שלכם ותוודאו שהכל מכוסה התאמות מס הפכו נפוצות יותר בימינו. חוק מס חדש מ-IRS שוחרר שיחייב אנשים עם הכנסה ברוטו מותאמת של $119,000 או פחות לבצע את כל התשלום הנדרש ב-2018. אם אינך יכול לשלם את המסים במלואם, עדיין תוכל לבצע תשלום חלקי על ידי הגשת טופס 1040-X. עליך להגיש טופס זה לא יאוחר מ-17 באפריל 2018 עבור מסים 2017 ו-16 באוקטובר 2017 עבור מסים 2018 (או 15 בדצמבר אם אתה זכאי להשתמש בתשלומי מס משוערים).

המפתח להגשת טופס 1040-X הוא שהוא מוגש באופן אלקטרוני. למרות שזה עשוי להיות קשה יותר לאנשים שאינם רגילים להשתמש במחשבים או באינטרנט. אם אתה לא בטוח אם יש להם את מה שהם אם ביצעת שינוי בעבודה, ייתכן שתוכל לנצל את הנחות המס עבור העבודה החדשה – כולל זיכוי מס אפשרי. שינוי משמעותי בחייך יכול להקל על ניצול זיכויי המס הללו.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים

עוד כתבות בנושא:

ביטוח דירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לרכישת ביטוח דירה באינטרנט

רכישת ביטוח דירה באינטרנט מציעה נוחות וגמישות. אתה יכול להשוות הצעות מחיר מספקים מרובים, אפשרויות כיסוי מחקר ולקבל החלטות מושכלות הכל מהנוחות של הבית שלך. פלטפורמות מקוונות גם מספקות לעתים קרובות הנחות ומבצעים מיוחדים שאולי לא יהיו זמינים בערוצים המסורתיים.

תחווה יוקרה ושלווה בבתי מלון בקוסמוי תאילנד

מלונות בקוסמוי, תאילנד מציעים מגוון רחב של מקומות לינה יוקרתיים כדי לספק את צרכיו של כל מטייל. מסוויטות אלגנטיות עם נוף מדהים לאוקיינוס ועד וילות פרטיות עם בריכות אינסוף, תוכלו למצוא את המקום המושלם להירגע ולהירגע. מלונות רבים מספקים גם שירותים מהשורה הראשונה כגון שירותי ספא, מסעדות גורמה ושירותי קונסיירז' מותאמים אישית.

גלה את האמת: בחינת העליונות של מנשאי אופניים מתקפלים על פני מנשאים רגילים

מנשאי אופניים מתקפלים זוכים בשנים האחרונות לפופולריות עצומה בקרב חובבי הרכיבה בישראל. מנשאים חדשניים אלו מציעים מגוון יתרונות על פני מנשאים מסורתיים, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת על רבים. בואו להעמיק בעולם של מנשאי אופניים מתקפלים ולגלות מדוע הם עולים על מקביליהם הרגילים.

ספה שנפתחת למיטה לחיסכון במקום ואפשרות לאירוח

בעולם המהיר של היום, מיצוי המרחב והפונקציונליות הוא חיוני. בין אם אתם גרים בדירה קטנה או פשוט רוצים להפיק את המרב מהסלון שלכם, ספה שנפתחת למיטה היא פריט הרהיטים הרב-תכליתי האולטימטיבי. בעזרת כמה צעדים פשוטים, העיצוב החדשני הזה מאפשר לך לעבור בצורה חלקה בין ספה נוחה למיטה נעימה, ומספק נוחות ורב-גוניות הכל באחד.

שעוות קוקוס לנרות בכלים

דמיינו זוהר חם ומזמין, המציע אווירה שלווה, מבושם בעדינות כדי להרגיע את החושים שלכם. עכשיו, דמיינו שחוויה שמימית זו מסופקת על ידי חלופה בת קיימא

מדריך שלב אחר שלב לקביעת תור בסניף דואר ישראל עכו

מחפשים לקבוע תור בסניף דואר ישראל עכו? מדריך שלב אחר שלב זה ילווה אותך בתהליך, ויבטיח חוויה חלקה ונטולת טרחה. בין אם אתה צריך לשלוח חבילה, לברר לגבי שירותי דואר או לטפל בכל נושא אחר בדואר, קביעת פגישה היא הדרך הטובה ביותר לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים. בצע את השלבים הפשוטים הבאים כדי לקבוע פגישה ולהפיק את המרב מביקורך בסניף דואר ישראל עכו.